Google add

Tuesday, March 11, 2008

省钱啊。。。

上个星期六带了妹妹去吉隆坡一趟,其实没有特别的目的,就是去走走,吃东西。以前的我去到了那边一定会瞎拼一番,但是这次不知道为什么我没有那股冲动了。可能是要省钱吧,我一直很想去台湾再走一趟。距离上次去已经有两年的时间了。上次也还蛮匆忙的,除了员外的那个东东外,其他的都好像没有什么印象。所以说我需要再次去慢慢的看和体会。


这就是我向往的地方啦,台湾的日月潭,希望我今天可以飞到去台湾啦~



6 comments:

  1. 沒問題啦!我開車載妳去^^
    我會它列為重點行程之一
    不過事實上它沒這樣美
    你會覺得遊樂園會比日月潭有趣多><
    LING

    ReplyDelete
  2. 哈哈,你说好了就不要后悔哦~ 我会去找你的。但是我还是对日月潭比较有兴趣,游乐场我不喜欢啦~

    ReplyDelete
  3. I never been to taiwan, wanna go there too :)

    ReplyDelete
  4. haha i wan to go too...

    ReplyDelete
  5. I got a feeling want to visit taiwan too. have never been there. do u think it is wise to backpack to taiwan?

    ReplyDelete
  6. Mindy & Eunice: I'm eying for budget tickets to taiwan, if got chance, we go together la :)

    Eileen: Yes, I think it's wise to backpack there. You can explore each and every part of the country yourself. If you follow tour, really not so fun lo.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...