Google add

Thursday, July 27, 2006

榴莲季节来啦~

榴莲是我喜欢吃的水果之一, 它的味道实在令人又爱有恨。 因为你自己吃的时候会觉得很香, 但是如果是从别人口中发出来的榴莲味道, 是很臭的!所以如果隔天要去约朋友还是什么活动的, 最后之前不要吃榴莲啦, 不然真的会很尴尬。 而且榴莲不可以吃太多, 毕竟它的卡路力不少, 很容易增肥, 所以每次我都适可而止。还记得以前小时候吃了榴莲, 都会用榴莲壳来装水喝, 听说可以不要那么热气, 现在想起来好像也不能解热啊, 可能只是一个安心的作用吧, 不要让自己有太大的罪恶感, 呵呵。

不知道这个是什么品种, 好吃就是了~

榴莲的品种我不是很懂, 只知道近来很出名的是猫山王, 某人介绍的, 但是我还没试过呢。 每次我家吃的应该都是最普通的吧, 但是我已经觉得不错了。 反正我不会很挑的。 上次还听说有一个酒店有搞一个榴莲的自助餐, 我妹还说要去试, 我怕怕。 榴莲这种东西最容易腻的, 千万不要。 而且自助餐近来我已经很少尝试了, 因为很讨厌那种过后太饱的感觉。好像给钱还要受罪, 还是踏实一点, 花一些钱吃自己觉得好吃又不会太多的。

榴莲放在冰箱不久就会给我妹扫完了^^

4 comments:

  1. Durians!!! :) you forgot to mention your dog ruby also is a durian dog. hehe.

    Do durian cake la wei.. sure very nice.

    ReplyDelete
  2. One night,wow gold a Delta twin-engine puddle final fantasy gil jumper was flying somewhere world of warcraft power leveling above New Jersey.maplestory mesos There were five people on board:flyff power leveling the pilot, Michael Jordan,Bill Gates, the Dali Lama,2moons power leveling and a hippie. Suddenly,Maple Story mesos an illegal oxygen generator exploded loudly 2moons gold in the luggage compartment, age of conan power leveling and the passenger cabin began Atlantica gold to fill with smoke. The cockpit doorflyff gold opened, and the pilot burst into the compartment. Atlantica power leveling"Gentlemen,knight online power leveling he began, "I have good news knight online power leveling and bad news. World of warcraft Power Leveling The bad news is SilkRoad Power leveling that we're about to crash in New Jersey. The good news archlord power leveling is that there are archlord gold four parachutes,buy last chaos gold and I have flyff power leveling one of them

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...